Stolarka otworowa to branża specyficzna, w której każdy w zasadzie może zaistnieć, jeśli tylko uda mu się znaleźć swa niszę, która zagwarantuje mu wycinkową bezkonkurencyjność i zainteresowanie klientów. Wymaga to jednak pewnych zdolności biznesowych, jak i konkurencyjnego, bądź też innowacyjnego, towaru.
Wchodzenie z nowym rewolucyjnym sprzętem, startując z pozycji nikomu nie znanej, małej, niezbyt dochodowej i niedysponującej żadnym kapitałem to przedsięwzięcie raczej z góry skazane na 100 procentową porażkę. Tym niemniej nie oznacza to, że rynek ten jest już dla nowych graczy zamknięty. W obecnie sytuacji przed wejściem na niego trzeba się jedynie lepiej i skuteczniej przygotować. Przede wszystkim liczy się nasz produkt czyli drzwi wewnętrzne – cena, ale i jakość i unikalność naszego wzornictwa. Jeśli niczym się nie wyróżnimy staniemy się jedną z wielu niezauważalnych wręcz regionalnych foremek, które przędą od zlecenia do zlecenia, nie mając w zasadzie najmniejszych szans na rozwój. A przecież oferując stolarkę takich producentów jak choćby drzwi porta czy inne, które są znane w naszym kraju osiągniemy popularność. Co więc należy zrobić, by osiągnąć sukces wybić się ponad swój region, stać się jednym z bardziej liczących się graczy na rynku stolarki otworowej?
Na początek – kwestia naszych produktów, o czym wspomniałem już wyżej. Przede wszystkim zapewnijcie klientowi jak najszerszy wybór prezentując mu drzwi antywłamaniowe czy też drzwi zewnętrzne w mnogich konfiguracjach. Niech będzie nim wręcz przytłoczony – musicie mieć wszystko. To oczywiście jedynie drobny ułamek – chcesz wiedzieć więcej – czytaj dalej